20.5.16

OLI #143 - PINK DOTS

Hello World People! Unfortunately I will not be able to attend this year Rock in Rio! Yes I know very upsetting, but one got to do what he got to do! Next season. With this beautiful spring breeze in Lisbon is impossible to be in a dark mood. So I'm taking my office to the street very next to the beach while rocking this full black fresh look. Once again 'onzie' style. It is so practical and stylish, yes I know! I'm truly addicted. This time polkadot print in two pieces outfit. Both pieces are from Pepe Jeans. Back in time Pepe Jeans was one of my favourite brands, and that Love is coming back to life! (I must say! ihihi) And talking about Love, look at this new season Nike Huaraches, something to be in love with. But enough is enough! No more love, or maybe just a bit more... Spring has been kind to me and brought me Love again to my heart. Yes, once close the heart can be opened again. In the end the only thing we will ever have is Love! Cheers, to all of us that say yes to Love. Bye, Oli
Olá Pessoas do Mundo! Infelizmente não vou estar nesta edição do Rock in Rio! Ahhh que seca! Mas um tem que fazer o que tem que fazer! Fica para a próxima temporada. Mas também com esta brisa Primaveril deliciosa aqui em Lisboa é impossível estar de mau humor. Hoje levei o escritório para a rua muito próximo da praia. Com um look total preto mais uma vez dentro do estilo 'onzie' estou em modo prático mas elegante. Confesso que estou realmente viciado neste tipo de coordenados. Desta vez Polkadot sobre duas peças que fazem parecer uma só. Ambas peças são Pepe Jeans. Durante muito tempo quando era mais novo a Pepe Jeans foi uma das minhas marcas favoritas, e ao que parecer esse amor está  de volta! (Ihihi) E por falar em amor, dêem uma vista de olhos nestes Nike Huaraches, algo para se apaixonar. Mas pronto basta de falar de amor! Ou talvez apenas só mais um pouco... Sim a Primavera tem sido boa para mim e trouxe-me não só bom tempo como amor para o meu coração. Sim, um coração fechado pode sempre voltar a abrir-se. No final, a única coisa que realmente vamos ter é amor! Um Brinde para todos nós que dizemos sim ao amor. Bye, Oli


Photos by: Rafal Zebrowski
SHARE:

1 comment

Obrigado pela visita e pelas suas palavras!
Thanks for your visit and for your words!

Instagram

© OLI-WORLDS | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig